2017_FM_Logo_1
מטבח חוץ מודרני הוא הרבה יותר מגריל גז ומשטח עבודה בסמוך אליו , מטבחי חוץ מודרניים כוללים אביזרי נוחות המביאים את חווית הבישול הביתי אל הגינה.
 
תכנון מטבח חוץ
מטבח חוץ מודרני הוא הרבה יותר מגריל גז ומשטח עבודה בסמוך אליו , מטבחי חוץ מודרניים כוללים אביזרי נוחות המביאים את חווית הבישול הביתי אל הגינה.
כיום לקוחות רבים משלבים במטבח החוץ שלהם תאורה, כירת בישול נפרדת לצליית ירקות מוקפצים קלחי תירס וצ’יפס ואו להכנת משקה חם כמו קפה ותה, מקרר משקאות ואו מגירות קירור לאכסון שתייה ובשר, מקרר יינות ומבעירי אינפרה אדום לצלייה מהירה של נתחי סטייק איכותיים.
מטבחי חוץ
 
בתכנון מטבח הגינה חשוב לקחת בחשבון מיקום נכון של כול אחד ממרכיבי המטבח שיאפשר נוחות עבודה ושימוש .
כמובן שההחלטה איכן למקם את המטבח חוץ בגינה חשובה ביותר ותשפיע מאוד בשיקולים על אופן עיצובו, קירבה לבריכה , פינת האירוח ואף אל נוף שניתן לצפות אליו מפינת אירוח תשפיע מאוד על ההחלטה של בחירת מיקום מטבח החוץ.
נושאים נוספים שיש לקחת בחשבון הם הכנות לצנרת מים וצינור ניקוז עבור הכיור , האם יש אפשרות להתקין הצללה בסמוך חשוב  לקחת זאת בחשבון כאשר האירוח מתבצע בשעות הצהרים החמות .
מטבחי יוקרה לגינה
 
קח בחשבון שחלק חשוב מהאירוח במטבח חוץ בגינה הוא להיות ביחד עם האורחים והמשפחה ולכן מומלץ למקם את מטבח החוץ בסמוך לפינת האירוח שבגינה.
מרכיבים נוספים שכדאי לקחת בחשבון הם פינות טלוויזיה ואו רמקולי גינה המותקנים בסמוך.
מטבח גן
 
את מטבח חוץ חשוב מאוד לבנות מחומרים העמידים לתנאי חוץ כמו : אבן, נירוסטה על חלד, בטון וגרניט.
חשוב גם לקחת בחשבון איך חומרים אלו סופגים חום כך שלא יהיה מצב שבקושי תוכל לגעת במטבח בשעות הקיץ החמות.