הכל אודות ג’קוזי

בדרך כלל נהוג לקשר בין אינטימיות וחווית הרחצה בג’קוזי.למעשה ניתן לומר שכל מתקני הספא הם אינטימיים מאד ומפנקים. רק מהמחשבה על ספא אנו נרגעים ומשתחררים כמעט באופן אוטומטי. אולם מהלך העניינים השגרתי לא אחת מביא אותנו לכדי הבנה כי החצר הפרטית שלנו איננה פרטית הלכה למעשה ועשויה להיות חשופה לכול. אז כיצד ניתן ליהנות מאינטימיות אם אין פרטיות של ממש בנמצא? אז ראשית כדי להביא בחשבון את העובדה שקיימות כמה דרכים שונים באמצעותן ניתן ליצור אווירה אינטימית בספא הפרטי בבית.

כיצד ליצור אווירה אינטימית בחצר?

בין אם מדובר בספא חיצוני אם פנימי, אין שום סיבה לוותר על החוויה הנפלאה שמלווה את השימוש במתקני הספא שבחצר הבית בעקבות עניינים שוליים כגון אלו. אז כיצד ניתן להפוך את הספא שבחצר הבית לפרטי ואינטימי? כל מה שדרוש תחילה הוא מעט מחשבה יצירתית. דיירים הגרים בדירות גן בבנייני קומות לעתים נאלצים להתמודד עם כך שהשכנים מלמעלה וללא כוונה בכלל, מביטים בהם. לא מדובר פה בעניין של מציצנות ותופעה זו מאפיינת כל בניין שהוא. כדי לשמור על הפרטיות ניתן להתקין פרגולה מעל מתקני ג’קוזי בחצר.

אמצעי מכסה שונים

זה לא חייב להיות פרגולה אלא כל מכסה מסוג אחר כמו למשל צלונית רחבת ידיים, סוכך מתקפל, רשת צל ועוד אמצעים אחרים שיוכלו למנוע את הצטלבות המבטים ביניכם ובין השכנים מלמעלה. מלבד העניין שבשמירה על הפרטיות באמצעות התקנת פרגולה מעל ג’קוזי בספא שבחצר הבית, ישנו יתרון נוסף שבא לידי ביטוי בעיקר בימי הקיץ החמים בהם נדרשת הגנה מקרני השמש הלוהטות. אם הוצאות ההתקנה של פרגולה יקרות מדי עבורכם ניתן להסתפק בהחלט גם בשמשייה רחב שניתנת לפתיחה וסגירה בכל עת.

מיקום

התקנת ג’קוזי בחצר מחוץ לבית מחייבת התייחסות לכמה גורמים כמו גישה למים וחשמל. בבואכם לבצע את ההתקנה השתדלו לבחור מיקום טוב כלומר כזה שיאפשר לכם ליהנות ממרב הפרטיות, אזור מוסתר יחסית מעין השכנים ועוברי האורח. כמו כן מומלץ לבצע את ההתקנה כמה שיותר קרוב לדלת כדי שהכניסה אל הספא תהייה כמה שיותר קרוב לבית עצמו.