התקנת ג’קוזי- שלבים בתהליך

עבור לא מעט אנשים המילה ג’קוזי גורמת הנאה ונחת רבה, בין אם הם מתכננים לנפוש בקרוב ובין אם נזכרו בנופש האחרון שערכו. המילה הזו יוצרת בקרבנו תחושה נעימה של שקט ושלווה ולא בכדי. חלקנו נעדיף לממש את החלום בתדירות גבוהה יותר ולשלב את השלווה הזו בתוך הבית, או בחצר הבית לכל הפחות. רכישתמערכת ספא ביתית היא הפיתרון האידיאלי אם כן במקרים אלו. אולם טרם לרכישה חשוב תחילה לעשות כמה דברים הכרוכים בתכנון מוקדם מראש על מנת שהג’קוזי יימצא במקום המתאים והראוי ביותר.

 

היכן לבצע את ההתקנה?

התקנה של ג’קוזי בבית מחייב תחילה חישובים מדויקים של המיקום המיועד למתקן, טכניקת העבודה באמצעותה תתבצע ההתקנה, סוג מדרגות ההגבהה, עבודות תשתית של חשמל והתקנות של צינורות המים. יש לברר רכיבים אלו במטרה להימנע מאי אלו טעויות בלתי הפיכות שיתגלו כבר לאחר שהושלמה ההתקנה. ראשית חשבו אם כן היכן ברצונכם לבצע את ההתקנה, בחצר הבית, בגג, במרפסת או בחלל הפנימי של הבית. בין כה וכה חשוב בכל המקרים הללו לוודא כי ישנה אפשרות גישה ומעבר נוח לג’קוזי.

התקנת בחצר הבית

שימו לב כי ישנו מעבר חופשי של מטר אחד לכל הפחות מעבר לגודל של הג’קוזי. יש לקבל ייעוץ מבעל מקצוע ולוודא שיערוך בדיקות נוספות של מעברי הגישה. אם ונתקלתם בצמחייה שעשויה להוות בעיה, בחפצים כאלו ואחרים או אפילו בפסולת בניין, סלקו אותה מהאזור עוד לפני שהגיע מועד ההתקנה. אם ברצונכם לבצע את ההתקנה בחצר יש לוודא כי הג’קוזי יוצב על משטח חזק וישר. אם התנאים הללו אינם אפשריים בגבולות החצר, יש ליצוק משטח בטון על פי התנאים הנחוצים.

התקנה על הגג

התקנת ג’קוזי על גג הבית מחייבת התייחסות למשקל הג’קוזי לאחר מילויו בכמות נדרשת של מים, כדי לוודא שהגג אכן יכול לעמוד בעומסים אלו. גם כאן חשוב לקבל ייעוץ מטעם מהנדס בניין לקבלת אישור לגבי התאמת המשקל לגודל הגג הקיים וליכולתו לשאת משקל זה. לאחר שהושג האישור חשוב לוודא כי המשטח עליו תתבצע ההתקנה הוא ישר ומרוצף ללא שיפועים

 

.