10

תאורה מעוצבת לגינה – דרים גרדן

אצלנו בדרים גרדן, חשבו על הכל. תחת קורת גג אחת תוכלו להנות מכל המוצרים שיהפכו את הגינה שלכם לגן עדן אמיתי. הרי כמה זמן באמת יש לנו לבלות בגינה? מסתבר שלא מעט. בגינה אנו מבלים בימי שישי, בשבתות ובחגים. בגינה אנו נמצאים כאשר יש יום רגיל ונעים במיוחד ומעבירים שם את שעות אחר הצהריים עם הילדים והחברים הקרובים. אז למה לא להשקיע בגינה שתאפשר לנו לבלות בה בכייף אפילו יותר זמן?.

בדיוק כמו שלתאורה יש תפקיד חשוב הן בפן העיצובי והן בפן הפונקציונלי בפנים הבית, היא משמשת את אותו תפקיד גם בגינה. כדי שנוכל להשלים את המראה של הגינה שלנו, מראה בו השקענו מחשבה ולא מעט כסף, אנו זקוקים לפתרונות תאורה מעוצבים מרשימים. באמצעותם ניתן יהיה למקד את האור על אזורים ספיציפיים כמו למשל באזור שבו מתקיים הברביקיו, באזור של הג?קוזי או הבריכה וכן, גם ניתן לעשות שימוש בתאורה מעוצבת בכדי להאיר עץ מיוחד או את גינת התבלינים בה השקענו. בדרים גרדן חשבו על הכל. אתם יכולים להנות מתאורה מעוצבת בצורה של כדים בהם ניתן לשתול מגוון רחב של שתילים שבערב הופכת לסטאנד מואר ומרשים.

יתרונות וייחודיות

מכל שתילה מואר מיועד לתוך הבית ולגינה המכל הנו בעל דופן כפולה המוצר יכול להגיע עם תאורת אלוגן , מכל השתילה מותאם להתקנה ביתית ואו חיצונית ומגיע בצבע לבן, חול ים וגרניט .

את מכלי השתילה המיועדים להתקנה בגינה ישנה אפשרות לקבע לקרקע. עובי דופן המוצע הנו 5 מ”מ המאפשר למכל להיות בעל עמידות גבוהה ויציבות וחוזק .

מיכל השתילה הנו בעל התכונות הבאות:

  • עמידות וחוזק גבוהות.
  • עמידות לגשם
  • עמידות בטמפרטורות שבן -45 ל + 75 מעלות חום
  • עמידות מלאה לקרינת שמש.

עמידות לחומציות וללחץ גבוהה

משטח חיצוני חלק , בחלק מהדגמים ניתן להניח משטח עליון באופן זה משמש מכל השתילה לשולחן גינה.

 

מכל השתילה העמוק מאפשר לשתות צמחייה בעלת נפח שורשים גדול.