האמבטיה מאפשרת גישה נוחה לאנשים עם מוגבלות תנועתית מאפשרת נגישות נוחה לנכים , קשישים מוגבלים בתנועה ומאפשר דרך נוחה לשיקום הגוף לאחר פגיעה , נגישות בכניסה לאמבטיה הבטוחה מאפשרת לאנשים שיש להם מוגבלויות תנועתיות הנאה מחווית רחצה מפנקת , שיקום ושיפור התפקוד במהלך כל היום.וללא תלות ועזרה של אנשים אחרים .

נגישות לנכים ואנשים לאחר ארוע מוחי ואו פגיע תפקודית גופנית אחרת המגבילה את תנועות הגוף . עצמאות נגישות נוחה לרחצה חשובה מאוד לאנשים הגיל השלישי המוגבלים בתנועה , בדגמים שונים של אמבטיה בטוחה ניתן לשלב את האמבטיה עם יחידת מקלחת.

שאלות ותשובות

מה היא אמבטיה בטוחה ?
האמבטיה הבטוחה בנויה כך שהיא מאפשרת כניסה קלה ובטיחותית לאמבטיה דלת כניסה המאפשרת כניסה נוחה ללא צורך בדילוג מעל דופן האמבטיה על מנת להיכנס לתוכה כמו כן באמבטיה מושב ישיבה נוח המספק שיטת רחצה בטוחה המקטינה את הסיכוי ליפול או להחליק .

האמבטיה מספקת למשתמש עצמאות ושלוות נפש של בני המשפחה.

האמבטיה נועדה להחליף אמבטיות קונבנציונליות שהישיבה בהם כגובה הרצפה ולאפשר לאלה שמתקשים להיכנס לאמבטיה מחשש לאיבוד שיווי המשקל או שאינם מסוגלים פיזית להיכנס ליהנות מאמבטיה מרגיעה בדרך קלה ובטוחה.

למי מיועדת האמבטיה ?
אמבטיות ספא בטוחות נועדו בעיקר להתאים לאנשים עם מוגבלות תנועתית. האמבטיה מאפשרת ישיבה נוחה במקום שכיבה ומאפשרים חווית רחצה נוחה ונעימה עם מעט או ללא סיוע .

באמבטיה דלת כניסה קלה לפתיחה, ידית אחיזה וסף כניסה נמוך המאפשר כניסה נוחה.

האמבטיות מיועדות לאנשים בעלי קשיים ומוגבלות תנועתית. האמבטיה מקילה באופן משמעותי לאנשים הסובלים מבעיות מפרקים, כאבים כרונים, הקלה לאנשים הסובלים מבעיות טחורים, דלקות שריר ומוגבלות פיזית כתוצאה משיתוק, משקל יתר, ובעיות שיווי משקל.

אילו יתרונות יש לאמבטיה ספא בטוחה בהשוואה לאמבטיה או מקלחת?
בנוסף ליתרונות ההידרותרפיה של האמבטיה , השימוש השוטף האמבטיה לאנשים עם מוגבלות מאפשר שמירה על ההיגיינה ומעניקות מרגוע מכאב כרוני.

ידועים יתרונות השהייה במים חמים להרפיית המתח עבור אנשים בריאים כול שכן חשיבותם גדלה להרגעת המתח ונוקשות שרירי הגוף אצל אנשים קשישים.

בנוסף לכך זאת עבור אנשים עם מוגבלויות ונכים הסובלים מכאב כרוני כתוצאה מפציעות ומצבים רפואיים שמלווים לעתים קרובות על ידי מתח של השרירים או נזק עצבי, המים החמים משפרים את זרימת הדם מעוררים את המערכת החיסונית, מפחיתים דלקת עצבית ומביאים להקלה רבה לאנשים הסובלים מכאבים כרונים.

כניסה לאמבטיית ישיבה מעניקה עצמאות רחצה ומשפרת את איכות חייו של המשתמש

 

DSC_6618

 

 

האם האמבטיה הבטוחה הכן בטוחה יותר ?
שימוש באמבטיית ישיבה מאפשר לאנשים עם נכויות ומוגבלויות פיזיות להתרחץ או להתקלח בבטחה וזאת מפני שהם מכילים רצפה בעלת מרקם מונע החלקה, ידיות תמיכה המאפשרים כניסה פשוטה,קלה ונוחה לרחצה ונוחות יציאה נוחה מאפשרים למשתמש ביטחון מהחשש לנפילה דבר שיכול להיות בעל השפעה משמעותית על איכות חייו.

מהם אפשרויות ההתקנה ?
ישנו מגוון רחב של דגמי אמבטיות ספא בגדלים ועיצובים שונים דבר שמאפשר להתקין אותם כמעת בכול חדר אמבטיה.

האמבטיה יכולה להיות נוחה ובטיחותית לשימוש לכול בני המשפחה, בנוסף ניתן להתקין מקלחון עלי כך שאפשר להתקלח באמבטיה גם בעמידה.

איך מתקינים את האמבטיה ?
ההתקנה יכולה להתבצע בקלות על ידי שרברב מוסמך, אופן ההתקנה של האמבטיה הבטוחה דומה להתקנה של אמבטיה רגילה. ניתן לקבל את האמבטיה הבטוחה במגוון מידות ודלת כניסה עם פתיחה כלפי פנים או חוץ האמבטיה כך שתתאים לצרי המשתמש ומידות חדר האמבטיה

אמבטיה לאנשים עם מוגבלות,אמבטיה לגיל השלישי, אמבטיה לאנשים עם מוגבלות,חדרי אמבטיה לאנשים עם מוגבלות,אמבטיה נגישה,מקלחון נגיש, מקלחון לאנשים מוגבלים, חדרי אמבטיה נגישים,